فان بروز | سايت تفريحي و آموزشي

فان بروز | سایت تفریحی و آموزشی

اخبار هنرمندان،تصاویر هنرمندان،

فان بروز | سايت تفريحي و آموزشي

امروز : جمعه 14 اردیبهشت 1403

تبليغات

 شارژ های رایگان روزانه همراه اول و ایرانسل در فان بروز


فان بروز| بهترين سايت تفريحي و آموزشي

جستوجوگر سايت

جستوجوگر سايت فان بروز

آخرين ارسالي هاي انجمن

خبرنامه اختصاصي فان بروز

با عضويت در خبرنامه فان بروز ، جديدترين مطالب را در ايميل خود داشته باشيد

سوالات حامد زمانی درباره کوروش ....

سوالات حامد زمانی درباره کوروش ....

حامد زمانی و کوروش

حامد زمانی خواننده خوب کشورمان درباره کوروش چند سوال اساسی و اظهاراتی کرده اند که چه خوب است شما مردم هم نظرتان را برای ما بنویسید.

حامد زمانی نوشت: ﭼﻨﺪ تا سوال اساسی وجود داره راجع به کوروش که بد نیست شما هم بدونید!

١- ﭼﺮﺍ ﺭﻭﺯ ﺟﻬﺎﻧﯽ ﮐﻮﺭﻭﺵ ﺩﺭ ﻫﯿﭻ ﯾﮏ ﺍﺯ ﺗﻘﻮﯾﻢ ﻫﺎﯼ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﻣﻠﻞ ﺛﺒﺖ ﻧﺸﺪﻩ ﻭ ﻣﺮﺩﻡ ﺟﻬﺎﻥ، ﺭﻭﺯ ﺟﻬﺎﻧﯽ ﮐﻮﺭﻭﺵ ﺭﺍ ﻧﻤﯿﺸﻨﺎﺳﻦ؟؟؟

۲-ﺍﮔﺮ ﮐﻮﺭﻭﺵ ﯾﮑﺘﺎﭘﺮﺳﺖ ﺑﻮﺩ، ﭼﺮﺍ ﮐﻮﺭﻭﺵ ﺩﺭﻣﻨﺸﻮﺭ ﺣﻘﻮﻕ ﺑﺸﺮ ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ﻣﻨﺴﻮﺏ ﺑﻪ ﺍﻭ ﻣﯿﺪﻭﻧﻦ، ﺑﺎﺭﻫﺎ ﻭ ﺑﺎﺭﻫﺎ ” ﻣﺮﺩﻭﮎ” ﺑﺖ ﺑﺰﺭﮒ ﺑﺎﺑﻞﺭﻭ ﺳﺘﺎﯾﺶ ﮐﺮﺩﻩ ﻭ ﻣﯿﮕﻮﯾﺪ ﺑﺎ ﯾﺎﺭﯼ ﺍﻭ ﺑﺎﺑﻞ ﺭﺍ ﻓﺘﺢ ﮐﺮﺩﻩ ؟

۳- ﭼﺮﺍ ﺩﺭ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﻭ ﺍﺩﺑﯿﺎﺕ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﻧﺎﻣﯽ ﺍﺯ ﮐﻮﺭﻭﺵ ﻧﯿﺴﺖ؟؟؟ ﺳﻌﺪﯼ ﺣﺎﻓﻆ ﻭ ﺩﯾﮕﺮ ﺷﻌﺮﺍ،ﻧﺎﻣﯽ ﺍﺯ ﮐﻮﺭﻭﺵ ﮐﺒﯿﺮ ﻧﺒﺮﺩﻥ؟؟؟ ﻣﮕﺮ ﺷﺨﺼﯿﺘﯽ ﻗﺎﺑﻞ ﺳﺘﺎﯾﺶ ﻭ ﺑﺰﺭﮔﯽ ﻧﺒﻮﺩﻩ ﺍﺳﺖ؟!

* ﭼﺮﺍ ﺣﺘﯽ ﻓﺮﺩﻭﺳﯽ ﮐﻪ ﮐﺘﺎﺑﺶ ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﺷﺎﻫﺎﻥ ﺍﺳﺖ، ﻧﺎﻣﯽ ﺍﺯ ﮐﻮﺭﻭﺵ ﻧﺒﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ؟؟؟

* ﻓﺮﺩﻭﺳﯽ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺷﺎﻫﺎﻥ ﻭ ﺣﮑﻮﻣﺘﻬﺎﯾﯽ ﻗﺒﻠﺘﺮ ﺍﺯ ﻫﺨﺎﻣﻨﺸﯿﺎﻥ ﻭ ﺑﻌﺪﺗﺮ ﺍﺯ ﺁﻧﻬﺎ ﻧﺎﻡ ﺑﺮﺩﻩ، ﯾﻌﻨﯽ ﻧﻤﯽ ﺩﻭﻧﺴﺘﻪ ﮐﻮﺭﻭﺵ ﭼﻪ ﮐﺴﯿﻪ؟؟؟

* ﺍﮔﺮ ﮐﻮﺭﻭﺵ ﺩﺭ ﺑﯿﻦ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﻫﺎ ﺷﺨﺼﯿﺖ ﻣﻌﺮﻭﻑ ﻭ ﺑﺰﺭﮒ ﻭ ﺑﺎ ﻋﻈﻤﺘﯽ ﺑﻮﺩﻩ، ﺩﺭ ﺗﻤﺎﻡ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺷﺨﺼﯽ ﺭﺍ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﻨﯿﺪ ﮐﻪ ﻧﺎﻡ ﭘﺪﺭ ﺑﺰﺭﮒ ﯾﺎ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺍﺟﺪﺍﺩﺵ ﮐﻮﺭﻭﺵ ﺑﺎﺷﻪ!

* ﺗﺎ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﻣﺤﻤﺪ ﺭﺿﺎ ﭘﻬﻠﻮﯼ،ﺍﺳﻢ ﮐﻮﺭﻭﺵ ﺷﻨﺎﺧﺘﻪ ﺷﺪﻩ ﻧﯿﺴﺖ ﻭ ﺷﺨﺼﻴﺖ ﻛﻮﺭﺵ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﺍﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻳﺮﺍﻧﻴﺎﻥ ﻧﺎﺷﻨﺎﺧﺘﻪ ﺑﻮﺩﻩ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﻧﺎﻡ ﺭﻭ ﺑﺮﺍﯼ ﭘﺴﺮﺍﻧﺸﻮﻥ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﻧﺒﻮﺩﻩ!

* ﺑﺮﺧﻼﻑ ﺳﺎﯾﺮ ﺍﺳﺎﻣﯽ ﭘﺎﺩﺷﺎﻫﺎﻥ ﭘﺎﺭﺳﯽ، ﺩﺭ ﻣﯿﺎﻥ ﺗﻤﺎﻡ ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﻭ ﺑﺴﺘﮕﺎﻧﺘﻮﻥ ﺑﮕﺮﺩﯾﺪ ﻭ ﺷﺨﺼﯽ ﺭﺍ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﻨﯿﺪ ﮐﻪ ﻧﺎﻡ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺍﺟﺪﺍﺩﺵ، ﮐﻮﺭﻭﺵ ﺑﺎﺷﻪ؟

۴- ﺁﺛﺎﺭ ﺍﻣﭙﺮﺍﻃﻮﺭﯼ ﺭﻭﻡ ﺩﺭ ﺳﺮﺍﺳﺮ ﺍﺭﻭﭘﺎ، ﺩﺭ ﺗﻤﺎﻣﯽ ﺟﺰﺍﯾﺮ ﻣﺪﯾﺘﺮﺍﻧﻪ، ﺩﺭ ﺷﻤﺎﻝ ﺁﻓﺮﯾﻘﺎ، ﺩﺭ ﻣﺼﺮ ﻭ ﺧﺎﻭﺭ ﻣﯿﺎﻧﻪ ﻭ ﺗﺮﮐﯿﻪ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﻩ ﻭ ﺛﺎﺑﺖ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﮐﻪ ﺭﻭﻡ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﺍﻣﭙﺮﺍﻃﻮﺭ ﺑﺮﺗﺮ ﺟﻬﺎﻥ ﺑﻮﺩﻩ،ﺍﻣﺎ ﺁﺛﺎﺭ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﮐﻮﺭﻭﺵ ﮐﺒﯿﺮ، ﮐﻪ ﻃﺮﻓﺪﺍﺭﺍﻧﺶ ﻣﺪﻋﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺁﺳﯿﺎ ﻭ ﺁﻓﺮﯾﻘﺎﺯﯾﺮ ﻓﺮﻣﺎﻧﺶ ﺑﻮﺩﻩ،ﺩﺭ ﻫﯿﭻ ﺳﺮﺯﻣﯿﻨﯽ ﻭﺟﻮﺩ ﻧﺪﺍﺭﻩﺟﺰ ﺗﺨﺖ ﺟﻤﺸﯿﺪﺍﯾﺮﺍﻧﻤﻮﻥ!!!

ﺣﺘﯽ ﺧﺮﺍﺑﻪ ﺍﯼ،ﺳﺘﻮﻧﯽ،ﭼﯿﺰﯼ ﮐﻪ ﺛﺎﺑﺖ ﮐﻨﻪ ﺍﯾﻦ ﺑﻨﺎ ﻣﺎﻝ ﺩﻭﺭﻩ ﮐﻮﺭﻭﺷﻪ!ﭼﻄﻮﺭ ﻣﯿﺸﻪ ﺷﺨﺼﯿﺘﯽ ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﺍﻣﭙﺮﺍﻃﻮﺭیش ﺑﺰﺭﮒ ﺑﺎﺷﻪ، ﻭﻟﯽ ﺍﺯ ﺗﻤﺪﻧﺶ ﻫﯿﭻ ﺍﺛﺮﯼ ﺩﺭ ﻣﺴﺘﻌﻤﺮﺍﺗﺶﻧﺒﺎﺷﻪ؟؟؟

۵- ﻧﮑﺘﻪ ﺑﻌﺪﯼ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﻫﺮ ﭼﯽ ﺁﺛﺎﺭ ﻓﺎﺭﺳﯽ ﺍﻻﻥ ﺩﺭ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﻫﺴﺖ ﺟﺪﯾﺪﻩ ﻭ ﻣﻨﺒﻌﺸﻮﻥ ﺗﺎﺭیخ ﻫﺮﻭﺩﻭﺕ ﻭ ﻧﻘﻞ ﮔﺰﻧﻔﻮﻥ ﻫﺴﺘﺶ ﮐﻪ ﺧﺎﺭﺟﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻭ ﺑﻌﺪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﮐﺸﻒ ﻣﻨﺸﻮﺭ ﮐﻮﺭﻭﺵ، ﺗﻐﯿﯿﺮ ﻧﺎﻡ ﺁﺭﺍﻣﮕﺎﻩ ﻣﺎﺩﺭ ﺣﻀﺮﺕ ﺳﻠﯿﻤﺎﻥ ‏(ﻉ‏) ﺑﻪ ﺁﺭﺍﻣﮕﺎﻩ ﮐﻮﺭﻭﺵ، ﮐﺸﻒ ﻭ ﺗﺮﺟﻤﻪ ﮐﺘﺎﺑﯽ ﺑﻪ ﻧﺎﻡ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﻫﺮﻭﺩﻭﺕ همه ﺩﺭ ﯾﮏ ﺯﻣﺎﻥ ﺗﻘﺮﯾﺒﺎ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﺍﻓﺘﺎﺩﻩ ﻭ ﺗﻮﺳﻂ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺍﻧﮕﻠﯿﺴﯽ ﺗﺒﺎﺭ ﺑﻮﺩﻩ!!!

ﭼﻄﻮﺭ ﻣﻘﺒﺮﻩ ﺍﯼ ﮐﻪ ﻗﺮﻧﻬﺎ ﺑﻪ ﻧﺎﻡ ﻣﺎﺩﺭ ﺣﻀﺮﺕ ﺳﻠﯿﻤﺎﻥ ﻣﻌﺮﻭﻑ ﺑﻮﺩﻩ، ﯾﻬﻮ ﺗﻮﺳﻂ ﮐﺎﺷﻒ ﺍﻧﮕﻠﯿﺴﯽ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻣﻘﺒﺮﻩ ﮐﻮﺭﻭﺵ ﺍﻋﻼﻡ ﻣﯿﺸﻪ ؟ﺍﻭﻧﻢ ﺩﺭ ﺩﻭﺭﻩ ﭘﻬﻠﻮﯼ !!!! ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺳﺘﺎﻥ ﺷﻨﺎﺳﺎﯼ ﺑﺎﻫﻮﺵ ﻗﺒﻠﺶ ﮐﺠﺎ ﺑﻮﺩﻥ؟؟؟

ادامه متن در ادامه مطلب

 



دانلود / ادامه متن

دسته بندي: اخبار و هنرمندان,اخبار هنرمندان,
برچسب ها : ,,,,,,,,,,

حمله ی افراد ناشناس به ماشین حامد زمانی

حمله ی افراد ناشناس به ماشین حامد زمانی

عصر روز گذشته جمعه ۸ آبان ۱۳۹۴ دو موتورسوار ناشناس به ماشین شخصیِ حامد زمانی حمله کردند و شیشه ماشین او را شکسته و به ماشینش خساراتی وارد کردند. گفتنیست در این رخداد حامد زمانی آسیبی ندیده است.

زمانی در این‌باره به خبرنگار تسنیم می‌گوید: «ساعت نزدیک ۴ بود که در یکی از فرعی‌های شریعتی ماشینم را پارک کردم. می‌خواستم از سوپر مارکت خرید کنم. به محض پیاده شدنم صدای ترکیدن شیشه ماشین را شنیدم. دونفر که سوار بر موتور بودند با چیزی شبیه به دیلم که اندازه خط‌کش بود، شیشه سمت شاگردِ ماشین را شکستند. شاید فکر می‌کردند کسی در ماشین هست که آن طرف را زدند.»

منبع:خبرگزاری تسنیم



دسته بندي: اخبار و هنرمندان,اخبار هنرمندان,
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,

خطر از بیخ گوش «بهنام صفوی» گذشت + «بهنام صفوی» همچنان در ICU

خطر از بیخ گوش «بهنام صفوی» گذشت + «بهنام صفوی» همچنان در ICU

بهنام صفوی , خواننده‌ی جوان موسیقی پاپ که به‌علت عارضه‌ی مغزی تحت عمل جراحی قرار گرفت، این مرحله را موفقیت‌آمیز پشت سر گذاشت.

مدیر برنامه‌های بهنام صفوی، جراحی این هنرمند را موفقیت‌آمیز دانست و گفت: «این عمل جراحی که صبح ۲۹ تیرماه انجام شد، پس از حدود شش ساعت با موفقیت به پایان رسید.»

میلاد لطیفی اظهار کرد: «خوشبختانه خطر از بیخ گوش «بهنام صفوی» گذشت و تومور ایشان خوش‌خیم بود و با این عمل، خطر رفع شده است.»

بهنام صفوی که دو سال با تومور مغزی دست‌وپنجه نرم می‌کرد، دیروز در بیمارستان «عرفان» جراحی شد.

خبر جدید :

سرپرست ارکستر «بهنام صفوی» گفت: «احتمالا این خواننده پاپ کشورمان از ۴۸ ساعت تا یک هفته باید در آی سی یو به سر ببرد.»

مهدی فردی درباره آخرین وضعیت بهنام صفوی افزود: «تمام صحبت هایی که از ساعت ۷ شب دیروز به بعد بدون اطلاع من منتشر شده کذب است و بهنام صفوی از دیروز تاکنون در آی سی یو است و هنوز به بخش منتقل نشده است.»

وی گفت: «امروز عزیزان زیادی برای ملاقات با من تماس گرفته اند اما دکتر اجازه ملاقات به کسی نداده است و تنها تعداد کمی موفق به دیدن بهنام شدند که پدر و مادرش هم جزء همان ها بودند.»

فردی افزود: «عمل بهنام بسیار سخت بود زیرا تومور یک چهارم مغزش را در بر گرفته بود، از تمام مردم می خواهم برای این هنرمند کشور دعا کنند تا زودتر هوشیاری و سلامتی اش را به دست آورد.»

بهنام صفوی خواننده پاپ کشور صبح دوشنبه ۲۹ تیر تحت عمل جراحی قرار گرفت.

 



دسته بندي: اخبار هنرمندان,
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

لیام نیسون بازیگر معروف هالیوود مسلمان شد

لیام نیسون بازیگر معروف هالیوود مسلمان شد

یک پایگاه خبری خارجی مدعی شده که «لیام نیسون» بازیگر مشهور هالیوود به دین اسلام مشرف شده است.
روزنامه دیلی میل نیز به نقل از این بازیگر می‌نویسد: در سفر کاری به ترکیه از صدای اذان متأثر شدم. پس از آن تا مدت‌ها به فکر فرو رفتم سپس با وجود آنکه 59 سال از عمرم گذشته است، به اسلام گرویدم.

 



دسته بندي: اخبار هنرمندان,
برچسب ها : ,,,,

درگذشت خواننده مرتضی پاشایی - جمعه 23 آبان 93

درگذشت خواننده مرتضی پاشایی - جمعه 23 آبان 93

به گزارش خبرنگار بخش موسیقی ایسنا، این خواننده‌ی پاپ صبح جمعه (23 آبان‌ماه) در بیمارستان «بهمن» تهران دار فانی را وداع گفت.

مراسم تشییع پیکر این هنرمند موسیقی یکشنبه (25 آبان‌ماه) از مقابل تالار وحدت به سمت قطعه‌ی هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.

مرتضی پاشایی متولد سال 1363 بود و از چندی پیش به‌دلیل بیماری سرطان معده در بیمارستان بستری شده بود.

آلبوم‌های «گل بیتا»، «یکی هست» و «اسمش عشقه» از او انتشار یافته است.

آخرین آهنگ مرتضی پاشایی که خاطره انگیز بود ... با عرض تسلیت ...



دانلود / ادامه متن

دسته بندي: مطالب متفرقه,اخبار هنرمندان,
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

شباهت جالب علی دایی به هنرپیشه هالیوودی

شباهت جالب علی دایی به هنرپیشه هالیوودی

شباهت جالب علی دایی به هنرپیشه هالیوودی عکس

یک سایت خارجی از شباهت علی دایی اسطوره فوتبال ایران به یک هنرپیشه آمریکایی می گوید.

این سایت که imbdo نام دارد در مطلبی اشاره کرده که نیک لاچی و علی
دایی که به ترتیب هنرپیشه مطرح هالیوود و بهترین گلزن رده ملی جهان هستند
شباهتی با یکدیگر دارند. البته این نظر این سایت آمریکایی است. هرچند که
این دو خیلی هم بی شباهت به هم نیستند.

 



دانلود / ادامه متن

دسته بندي: اخبار هنرمندان,تصاویر هنرمندان,
برچسب ها : ,,,,,,,,

هک شدن صفحه اینستاگرام و ایمیل حامد زمانی

هک شدن صفحه اینستاگرام و ایمیل حامد زمانی

به اطلاع دوستان و حامیان گرامی میرساند صفحه اینستاگرام آقای زمانی با آدرس
hamedzamanimusic
و ایمیل ایشان
hamedzamanimusic@yahoo.com
توسط گروهی هک شده و در حال حاضر هیچیک از این دو آدرس توسط ایشان اداره نمیشود و از دسترسشان خارج است.
لطفا تا اطلاع ثانوی از ارتباط با هریک از این صفحات خودداری کنید.
توجه داشته باشید که امکان هک شدن صفحات فالو شده توسط ایشان هست.
منتظر اطلاعات بعدی از جانب ما باشید.
یاعلی



دسته بندي: اخبار و هنرمندان,اخبار هنرمندان,
برچسب ها : ,,,,,,,,,,

محمد علیزاده یک سالن را به گریه انداخت / تصاویر

محمد علیزاده یک سالن را به گریه انداخت / تصاویر

خواننده آلبوم «دلت با منه» در جدیدترین اجرای برنامه‌اش، با یک غافلگیری جالب به دیدار دوستدارانش آمد تا اجرای زنده این خواننده علاوه بر جذابیت‌های کنسرتی، حاوی لحظاتی باشد که همه حاضرین در سالن با چشم‌هایی گریان اتفاقات سالن را شاهد باشند.

این خواننده با قطعه «برگرد» روی صحنه آمد و در ادامه قطعاتی چون «دلت با منه»، «جز تو» و... را اجرا کرد و پیش از اجرای قطعه «جز تو» رو به حاضرین گفت: «می خواهم قطعه‌ای را برای شما بخوانم که باعث شد صدای من حقیر به خلوت شما راه پیدا کند و در همان تنهایی‌های شما، این حس خوب آشنایی بین من و مخاطبانم شکل گرفت. افتخار بزرگ من این است که در لحظات عاشقانه دوستدارانم سهم اندکی دارم و از این بابت به خودم و احساس ناب شما افتخار می کنم.»


علیزاده در بخش‌ دیگری از صحبت‌هایش نیز رو به حاضرین گفت: «من همیشه نسبت به خدا حسادت‌هایی را دارم. همیشه فکر می‌کنم که خدای من با خدای همه فرق دارد و رابطه من با خدا یک جور دیگر است. همیشه یک جور دیگر با خدا حرف می‌زنم و دوستش دارم. هیچوقت دلم را نشکسته و همیشه یک جور دیگر حواسش به من بوده و من را دوست داشته است. حالا دلم می‌خواهد به عشق همین خدا، یک جیغ و دست بلند بزنید. راستی تا حالا حواستان بوده که چرا ما هیچوقت به افتخار خدا جیغ نزده‌ایم؟ بیائید این بار به افتخار خدا جیغ بزنیم و برایش دست تکان دهیم.»


صحبت های احساسی علیزاده باعث شور و حرارت فراوان در سالن اجرای برنامه شد و این خواننده در ادامه قطعاتی چون «هواتو کردم» و... را اجرا کرد تا به بالاخره موعد سوپرایز اصلی این خواننده برای دوستدارانش فرا رسید. علیزاده دقایقی از ارکسترش خواست که سکوت کنند و رو به حاضرین گفت: «اصولا زیاد وقت ندارم برنامه های تلویزیون را ببینم ولی ماه رمضان امسال به صورت اتفاقی برنامه «ماه عسل» را دیدم و زن و شوهری که دوست داشتن و عشق شان جور دیگری بود. احساس عجیبی داشتم و خیلی در مورد آن برنامه فکر کردم. امروز در این برنامه میزبان «سولماز و احسان» عزیز هستیم.»
علیزاده با معرفی این زوج معروف که از آن برنامه به شهرتی فراوان در بین مردم رسیده بودند، باعث شد حاضرین در سالن به صورت ایستاده به تشویق مهمانان ویژه این کنسرت بپردازند. این لحظات بکر همزمان شد با اجرای قطعه «خیلی خوشحالم» و اهدای تابلوی که روی آن نوشته شده بود: «من از عشق بارون به دریا زدم...» به این زوج و همزمان تصویر اشکهای «سولماز» که به شدت احساساتی شده بود در سالن روی ال ای دی ها پخش شد تا شدت تشویق ها اوج بگیرد و لحظات عجیبی در سالن حکمفرما شود.


علیزاده در این لحظه با گفتن «این سکانس را با دنیا عوض نمی کنم...» بار دیگر از دوستدارانش خواست که برای این زوج عاشق دست بزنند.

بقیه عکس های کنسرت در ادامه مطلب



دانلود / ادامه متن

دسته بندي: تصاویر,عکس بازیگران,اخبار و هنرمندان,اخبار هنرمندان,تصاویر هنرمندان,
برچسب ها : ,,,,,,,,,

اولین تصاویر منتشر شده از مراسم عروسی آنجلینا جولی با برد پیت

اولین تصاویر منتشر شده از مراسم عروسی آنجلینا جولی با برد پیت

رابطه آنها که در سال 2005  بعد از فیلم معروف " آقا و خانم اسمیت " شکل گرفت ، یک خیانت آشکار بود. چرا که آن زمان " برد پیت " همسر رسمی " جنیفر انیستون " بود و 5 سال از زندگی زناشویی آنها میگذشت. بعد از طلاق " پیت و انیستون " ،  زوج خوش چهره هالیوودی رسما در کنار هم قرار گرفتند و حاصل آن سه فرزند و سه فرزند خوانده است.

" آنجلینا جولی بعد از پشت سر گذاشتن بیماری سخت و از دست دادن وزن زیادی از بدنش دیگر آن زیبایی گذشته را ندارد و حتی شنیده میشد که " برد پیت " تنها بخاطر بچه ها کنار او مانده است اما ازدواج این زوج هنری در یک مهمانی کاملا خصوصی در فرانسه همه را شگفت زده کرد. البته " جولی " یکبار دیگر درسکانسی از  فیلم " آقا و خانم اسمیت " که محل تولد عشق او و همسرش است نیز با لباس سفید عروسی در کنار " برد پیت " قرار گرفته بود.

بقیه تصاویر در ادامه مطلب



دانلود / ادامه متن

دسته بندي: اخبار و هنرمندان,اخبار هنرمندان,اخبار روز دنیا,
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,

بیوگرافی خانوم نازلی رجیب پور بازیگر نقش لیلی در فصل دوم ستایش

بیوگرافی خانوم نازلی رجیب پور بازیگر نقش لیلی در فصل دوم ستایش

 

نازلی رجب پور متولد ۱۸ شهریور ۱۳۶۸ در شهر تهران است ، فرزند سوم و آخر خانواده میباشد و دارای مدرک کارشناس روان شناسی بالینی از دانشگاه خواررزمی تهران و کارشناس ارشد روان شناسی بالینی از دانشگاه خوارزمی تهران می باشد. از علائق او میتوان به نقاشی رنگ روغن اشاره کرد که به صورت حرفه ای دنبال میکند ، همچنین به موسیقی کلاسیک ایران نیز علاقه دارد و سابقه ۵ سال آواز سنتی و ساز سه تار را نیز دارد

+به ادامه مطلب مراجعه فرمایید+



دانلود / ادامه متن

دسته بندي: اخبار و هنرمندان,اخبار هنرمندان,بیوگرافی هنرمندان,
برچسب ها : ,,,,,,,

کریمی، دایی، فردوسی پور و ... در مراسم ختم +تصاویر

مراسم سومین روز درگذشت مهدی نفر با حضور اهالی ورزش از ساعت 14 تا 15:30 در مسجد بلال سازمان صدا و سیما برگزار شد.

..عکس ها ادامه مطلب بروید..



دانلود / ادامه متن

دسته بندي: اخبار و هنرمندان,اخبار هنرمندان,اخبار روز دنیا,
برچسب ها : ,

5 گلزن برتر تاریخ لالیگا +عکس

5 گلزن برتر تاریخ لالیگا +عکس

لیگ اسپانیا معروف به لالیگا به عنوان بهترین لیگ فوتبال دنیا شناخته می شود. تیم هایی که در این رقابت ها حاضر هستند معمولا بازی های زیبایی از خود نشان می دهند. تیم های قدرتمندی که در لالیگا همیشه حضور دارند مانند رئال مادرید، اتلتیکو مادرید و بارسلونا بازیکنان بزرگی را در طول تاریخ در اختیار داشته اند که هر کدام گل های سرنوشت سازی را به ثمر رسانده اند. 



دانلود / ادامه متن

دسته بندي: تصاویر,اخبار و هنرمندان,اخبار هنرمندان,
برچسب ها : ,,,,,,,

حاشیه‌ جدید در طلاق آزاده نامداری و فرزاد حسنی!

حاشیه‌ جدید در طلاق آزاده نامداری و فرزاد حسنی!

خبر جدایی آزاده نامداری از فرزاد حسنی بازتاب گسترده ای در رسانه ها داشت. بعد از گفت‌وگوی آزاده نامداری با روزنامه صبا و اعلام تلویحی جدایی‌اش از فرزاد حسنی، سایه این خبر همچنان بر سر فضای رسانه‌ای سنگینی می‌کند. طوری‌که حتی چندروز پس از انتشار این گفت‌وگو، حاشیه‌های آن بیشتر و بیشتر می‌شود........

ادامه خبر در ادامه مطلب



دانلود / ادامه متن

دسته بندي: اخبار و هنرمندان,اخبار هنرمندان,
برچسب ها : ,,,,

بد لباس ترین فوتبالیست دنیا +تصاویر

"ماریو بالوتلی" که معرف حضورتان هست، فوتبالیستی حاشیه ای با اخلاقی عجیب و غریب و باورنکردنی. این مهاجم تیم ملی فوتبال ایتالیا و باشگاه میلان برای چندمین بار پیاپی باز هم به عنوان یکی از بد لباس ترین فوتبالیست های دنیا شناخته شده است. فقط کافی است نگاهی به لباس های او بیندازید: عکس ها ادامه مطلب!



دانلود / ادامه متن

دسته بندي: تصاویر,اخبار و هنرمندان,اخبار هنرمندان,

آزاده نامداری و فرزاد حسنی از هم جدا شدند

آزاده نامداری و فرزاد حسنی از هم جدا شدند

 

آزاده نامداری و فرزاد حسنی از هم جدا شدند

» سرویس: رسانه های دیگر - رسانه دیگر
 

«آزاده نامداری» بالاخره ماجرای طلاق از «فرزاد حسنی» را پس از حدود سه ماه رسانه‌ای کرد و در گفت‌وگویی این موضوع را رسما تأیید کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از «مثلث‌آنلاین»، از حدود سه ماه پیش خبری دهان به دهان در میان اهالی رسانه‌ای می چرخید؛ خبر مربوط بود به پرسر و صداترین ازدواج سال 92،‌ ازدواجی که سید حسن خمینی عاقد آن بود و دو تن از مجریان مطرح کشور، زوج و زوجه آن. «فرزاد حسنی» و «آزاده نامداری» با هم ازدواج کردند و این موضوع را رسما و با حضور در کنسرت یکی از خوانندگان کشور اعلام کردند.

اتفاقا همین زوج مجری بودند که برای اولین بار به طور مشترک، اجرای برنامه سال تحویل شبکه دو سیما را به عهده گرفتند؛ اجرایی که اصلا نتوانست مطابق انتظار بدرخشد و پرحاشیه شد و انتقادات بسیاری را هم برانگیخت؛ درست مثل خود این دو مجری، پر سر و صدا شد و پر حاشیه.

خبر طلاق نامداری و حسنی را مدت‌ها بود شنیده بودیم ولی به جهت رعایت حریم شخصی این دو هنرمند،‌ خبر آن را منعکس نکردیم تا حریم شخصی آنها را فدای یک خبر پرکلیک نکرده باشیم.

تاامروز که آزاده نامداری در گفت‌وگوی خود با روزنامه صبا برای نخستین بار در یک تریبون رسمی این خبر را اعلام کرد ...

آزاده نامداری در این گفت‌وگو گفت:‌ آزاده نامداری قطعا زندگی‌اش آبستن اتفاقاتی بوده و هر جوری هم که مدیریت کرده نتواسته جلوی رخداد بیرونی آن را بگیرد. اما من اصلا سعی نمی‌کنم که بگویم این اتفاق نیفتاده یا مقصرش کس دیگری بوده است. من می‌خواهم بگویم که این اتفاق می‌تواند در زندگی هر کسی بیفتد ...

گفتنی است خبر طلاق آزاده نامداری و فرزاد حسنی پیش از این در محافل غیر رسمی نقل شده بود.

 



دسته بندي: اخبار و هنرمندان,اخبار هنرمندان,
برچسب ها : ,,,,,,,,

عکس رضا صادقی کنار همسر و دخترش تیارا

توقف پخش«ستایش ۲»به دلیل کیفیت پایین/تکمیلی:صداوسیما: تایید نمی کنیم

توقف پخش«ستایش ۲»به دلیل کیفیت پایین/تکمیلی:صداوسیما: تایید نمی کنیم

دستور توقف پخش سریال «ستایش ۲» در شرایطی حین نمایش از سوی رئیس سازمان صداوسیما به واسطه کیفیت پایین صادر شد که این رویداد نادر در تاریخ صداوسیما، علاوه بر آنکه نویدبخش توجه بیشتر به کیفی‌گرایی تلویزیون است، این پرسش را پیش کشیده که در صورت وقوع چنین امری، با ناظران تولید این سریال در مراحل گوناگون تولید و پخش برخورد خواهد شد؟

ادامه مطلب



دانلود / ادامه متن

دسته بندي: اخبار و هنرمندان,اخبار هنرمندان,اخبار روز دنیا,
برچسب ها : ,,,,,,,

سوتی جدید در سریال ستایش 2

سوتی جدید در سریال ستایش 2

این ستایـــــش ۲ هم معـــــــــرکه است


ستایش میگه طاهــر ۲۳ سال پیش تو زلزله ی رودبار مُرده...


بعد نازگـــــل (دخترش) الان دقیقا ۲۳ سالشه..


یعنی وقتی طــــــــاهر مُرد،نازگــــــــل تو شکم مامانش بود

 

و اصلا باباشو ندید...


پس محمـــــــد که ســــه سال از نازگـــــل کوچیک تره

 

دقیقا از کجــــا اومده؟؟؟:)


)کسی میتونه حلش کنه؟؟(



دسته بندي: خنده دار,سرگرمی و طنز,اخبار و هنرمندان,اخبار هنرمندان,
برچسب ها : ,,,,,,,,,

نوشته جنجالی الناز شاکردوست در فیسبوکش! + عکس

نوشته جنجالی الناز شاکردوست در فیسبوکش! + عکس

الناز شاکردوست در صفحه شخصی اش در فیس بوک

 

متن و عکسی را انتشار داد که با واکنش طرفدارانش

 

نسبت به این متن روبرو شد ، متنی که مطمئنا ناخواسته باعث

 

بروز همچین واکنشی شد ....

 

متن کامل خبر در ادامه مطلب



دانلود / ادامه متن

دسته بندي: اخبار و هنرمندان,اخبار هنرمندان,
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

به دليل بروز بودن سايت لطفا از صفحات ديگر هم ديدن کنيد

مطالب تصادفي

مطالب پربازديد

بستن پنجره
خوش آمديد!
به سايت من خوش آمديد.

لطفا در مورد نوشته ها و مطالب نظر دهيد.

نظر شما باعث دلگرمي و پيشرفت من است.

براي استفاده از امکانات حتما عضو شويد.